Wij hadden feest !!
Juf Annite Engberts is 40 jaar in het onderwijs! Dit vierde wij met de kinderen. Ook namen wij afscheid van haar, want Annite gaat met pensioen.
En wat gunnen wij haar dat !
Wat was het een mooie dag. Vol met leuke workshops, lekker eten en drinken, mooie kadootjes, veel gelach en soms een traan.
Nog 1 weekje en dan is het zomervakantie.
Dan gaan we allemaal genieten van onze welverdiende rust en zien wij elkaar weer in augustus.
De meeste in ieder geval. Groep 8 gaat door naar de middelbare school en ook hun wensen wij daar heel veel plezier en succes.
Ga terug naar Nieuwsoverzicht